niedziela, 7 sierpnia 2016

Roślinnie


Z racji tej, iż jakiś czas temu pojawiła się u mnie nietolerancje na laktozę musiałam zrezygnować z nabiału, odstawiłam przede wszystkim  mleko. Zaczęłam wybierać mleka roślinne i jak się okazało nie tylko zmieniło się moje samopoczucie, ale ja wręcz strasznie je polubiłam!  Wybór jest naprawdę duży: mleka kokosowe, z nasion słonecznika, konopi, na bazie orzechów, wykonane na bazie zbóż, najbardziej popularne - sojowe  i wiele innych. Co więcej taki napój można przygotować samemu w domu, w sieci jest mnóstwo super przepisów. Mleka roślinne nie zawierają cholesterolu oraz ułatwiają trawienie!  Warto jednak zwracać uwagę  na skład takiego napoju, często znajduje się w nich dodatkowy cukier i konserwanty.


Ja obecnie pokochałam niesłodzone mleko migdałowe Alpro.  


Dla porównania wrzucam skład napoju migdałowego Alpro oraz napoju sojowego Vitanella z Biedronki.
Alpro Almond Unsweetened <3



Vitanella




Jeśli tolerujesz laktozę, mimo wszystko spróbuj napoju roślinnego, gdyż jak się okazuje aż 80 procent ludzi na świecie nie toleruje krowiego mleka.
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz